VÄLKOMMEN kära lingonvecka!!!

Jag vaknade av en vison att kunna få lite mer bränna idag. Men icke icke när jag tittade ut så regnade det och himlen var inte blå utan vit av moln. Min man bestämde sig rätt tidigt när väckarklockan ringde att inte lyssna på den. Så fast än ATT jag var ledig fick jag knuffa på han i ca 40 minuter. Tillslut kom han upp och som den bra flickvän jag är så kramde jag
bara om honom iställe för att fräsa åt han och säga"du måste börja stiga upp själv!!!"

JAg somnade om efter sebben åkt, men vakna av att jag gjorde en liten pupp fis och det kom blod. VÄLKOMMEN kära Lingonvecka!
Så nu har min mens kommit och den här månaden är det inge värkar, känner inget.Förra månaden kunde jag ha dött för det värkte så mycket. Sjukt hur min kropp gör mot mig!!

NU ska jag vänta på posten (väntar på paket)och rensa lite tvätt och ta på mig en tröja, man kan ju inte gå runt i BH hela
dagen.


See yaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0