Fotbolls Em och min mobbe

På väg hem från jobbet idag råkade jag somna en millisekund, just den sekunden tappade jag mobilen och det var även det som gjorde att jag vaknade. Mobielen bara gled ut min hand, tappade likosm alla krafter i mina små nypor.
Min mobil får alltid vara med om små äventyr. Senast i LÖrdags vart det en dusch av en grogg, den klara sig helt från fel men den vart kladdig och det har tagit några nagr för den att återhämta sig och blivit kladdfri. jag har en mobil där man sljuter upp luckan, när mobielen var som kladdigast fick jag inte upp den luckan. Fick ta i med all min kraft för att få upp luckan. Men nu är den som ny igen min lilla rosa go bit.

Jag och mobiltelefoner är inge bra tilssammans. En bröt jag av,en tappade jag i toaletten och den här han fick sig en dusch. Igentligen ska jag ha en ericsson från 98 osom tål många goa stötar iställe för en liten platt snygg mobil.
Men jag är flamsig som person så det är inte konstigt att det ryker så många.



Annars så sitter jag och gör lite high lights(slingor) kände gör att fylla i min slingade,solblekta hår med lite ljusa fräscha slingor. Få e hur reslutatet blir=)
Väntar även på min man som har växt fast i soffan framför GTA 4.
Fattar inte nöjet med att åka runt i bilar och sljuta ihjäl massa människor??
Hoppas att han kommer snart för jag behöver lite umgänge eftersom det bara är jag och min lille bror fjanton här hemma så känner jag mig så ensam.

Imorgon är jag ledig, lite knäppt för jag har ju nyss varit hemma i två dagar. Men nu blir det så här!!

Så här ser min dag ut imorgon:

Vakna runt 9
10.00 Skilda världar
11.00Äta nått
11.20Städa och sätta på en tvätt
12.30 GÅ ut om vädret hägrar(sola)
13.30Nya tider
14.00Hänga min tvätt som jag borde gjort 12.30
14.10 vänta på min man och det betyder att jag bara ska lata mig

Så här brukar mina lediga dagar se ut . MEd andra ord så gör jag inte så mycket. Men det beror på att jag inte vill göra nått speciellt. Därför det är så skönt att vila sig och bara ha lite egen tid med me and myself=)

ja just det!! Det är ju fotbolls Em just nu. Hur intressant är det på en skala1-10. För mig minus 100, jag hatar fotboll och ser inte vitsen med att jaga en boll och tackla massa människor. Fotboll suger!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0