Spretter i kroppen och livet rullar som en rull trappa upp och ner........

Idag eller imorse när jag steg upp så var jag så där underbart glad som man bara vill vara alla dagar . JAg hade en livs energi och kände att fan va kul det ska bli att få jobba. Fast än att jag inte kunde somna inatt , (slog igen ögonen och klev in i rem sömnen runt 2 tiden)så var jag faktiskt riktigt pigg imorse.

Min Tisdag har med andra ord varit bra jag har jobbat, kollat in höstens Ekeberga krukor och beställt det med deras säljare "kommer inte ihåg namnet". Ekeberga är handdrejade krukor så varje kruka är lite av unik om man ska säga så.

Pappa hämtade upp mig efter jobbet och han hade raggarbilen, grymt skönt och sätta sig i den idag. Tänk taket nere och det bara fläktar när man glider fram. MEN , när vi kom ut på timmer vägen ringlade det sig fler hundra meters bilköer. Någon bilolyka. Inte för att vara spydig men min i högtraffiken måste man krocka då?? I alla fall så gjorde en pappa en inte alls för smidig U sväng med ett as till bil och vi hem utan problemas.

..

Vart en miss idag för mig, var as sugen på päronsplit så jag gick in på ica efter jobbet och skulle köpa ett packet(säljs tyvärr bara i 15 pack) När jag kom ut i bilen och nästan var hemma såg jag att jag hade köpt piggelin.
I crying in side!!!

Nu ska jag lägga mig,läsa Sofies mode och försöka ringa min man och sakna han på samma gång. Det ä 2 dagar kvar tills jag får kläma på hans lilla söta rumpa.

See Yaa



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0