The black skyyy

Har inte blogga på över en vecka nu, har inte tagit så mycket tid till att sitta framför datorn i huvudtaget.
Det har regnat,blåst och varit sol men vad har det gjort för sommaren är här och jag och alla andra 9 miljoner har ju nyss avklarat sommarens höjdpunkt, midsommar.

Midsommar firade vi på två ställen, först hos Sebastians morfar och sedan i Långskog med min släkt. Vi valde att umgås med släkten för att de kändes skönast. Ångrar mig lite efter för ajg vet att vi kunde ha haft mycket roligare om vi åkt till Sebastians kompisar som var i en stuga. Mysigt var det i alla fall i Långis!!

Igår vart det fest, vi började hemma hos mig. Jag drack vin och sebben öl. Kvällen slutade på Smedjan där det var väldigt mycket folk och skoj var det. För man träffade mycket gammalt folk som man umgåts med:)
Vi kom hem väldigt sent och det märks på våra hjärnor och krioppar. Sebben ligger i sängen som en åsna. Hungrig är jga, varför blir man alltid sugen på något gott efter man varit och festat??
Tänk en fettig hamburgare från max, mums!

Nu Börjar nedräkningen för Semestern. Jag har 3 veckor kvar, tre långa veckor. Men de 2 veckor jag ska vara ledig kommer bara säga swich så är de borta.

Nu måste jag käka frulle....

En bild på regnbågen som var väldigt skarp på the black sky

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0