Romatisk kväll i nybäddad säng

Ligger brevid mannen nu i sängen, romantiskt det låter. JAg ligger här och knappar och han löser korsord.
Är vi 19 år eller 45?? Men ska jag vara ärlig så är det ätt mysigt att bara ligga här och känna varandras närhet.
HAn är så fin nu när han blivit lite solbränd och så har han tagit av sig tröjan och ligger bara med mjukisar på. Tycker han är så sexig utan tröja. Skulle vilja pussa sönder hans söta, bruna, heta bringa nu och  klia i hans orange röda skägg=)Sebben har rött skägg, fattar inte varför inget annat hårstrå på mannens beninga bit till kropp är rött.Annars brukar ju de som har rött skägg vara väldigt ljus och så. Men Sebben har mörkt råttfärgat hå typ och svart hår under armarna. Ett mysterium varifrån de röda håren kommer ifrån??

Näää nu måste jag slå ihop laptopen och pussa sönder mannen. MÅSte pussa igen mig eller pussa alla pussar som jag skulle ha fått nu i veckan som kommer. Hmmm kan man säga så!!

Nattiii

Ps. Min säng är nybäddad, finns de någor skönare!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0