Rent hus Wannabee!!!

NU laddas det inför fotbolls matchen mellan Sverige och Grekland. Fan vad alla är peppade, men inte jag. Men på något vis fast än att jag inte gillar fotboll så kommer jag att måste tvingas kolla på det för alla kollar ju på det. Min familj och min min man lär ju ska se det. Så där kommer jag få sitta och glo på något som jag tycker är så ointressant. Jag kollar heller på ett avsnitt av Gossip girl eller bara på ett gammalt avsnitt av C.o Segemyr. Det är humor och gör att man får ett gott skratt.

Jag har haft världens tråkigaste dag och det beror på vädret. Skit vädret, det har regnat och åskat och regnat.
Jag tog till mitt mod och städa i min brorsars rum som för övrigt så ut som en mes. Fattar inte hur man kan bo som han gör.
I alla fall så vart det ny städat och jag torkade och torkade för att det skulle lukta ny städat. Kände mig lite som "Rent hus" tanterna. Jag kna lova er att Victor är ett sånt fall. Fy vad det är äckligt, han slänger bara skit kring sig och värst är alla halv drukna burkar som står och osar och inte tala om alla ut lagda snusar. (Min mamma och pappa säger åt han men städar inte på grund av att han är 20 år och borde kunna göra det själv)
Men nu är det i alla fall fräsch får se hur långt det tar innan det ser ut som en svin stia igen!!!

Bilder innan jag städade:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0