Mys pys med ljus och kärlek=)kyss

Vi har bunkrat oss med Chips,dip och en stor coca cola. Redan slut på dipen, men den är ju god det första 5 minuterna sedan blir man oftast less. Så mannen och jag har lite söndags mys, Sebastian har till och med tänt ett ljus. Min lilla romatiska man. Vi köpte även två korsords tidnigar. Sebastian och jag har blivit två penisonärer, sitter framför tv och löser korsord. Men det är skoj, måste kanske erkänna att mannen är lite bättre än mig faktiskt. Men jag får lösa alla barnkorsord och då känner jag mig bra:), nästan bäst!!

Imorgon är det jobb tror att det är den här veckan vi ska ha inventering och after work. PÅ tisdag ska vi ut med jobbat. Så nu måste vi hålla tummarna för solsken på tisdagen, helst hela veckan=)

Om 9 dagar fyller min man år, någon som har en bra ide vad man kan köpa till han?
Jag har ingen aning, vill köpa något personligt men vad är persnoligt då, en tavla med mig på:) hihi.
Naken bild på mig?!?!?

nu måste jag kila till soffan och pussa på min man och dricka lite COCA=)

See yaa Kyss!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0