Jag är en Duracell kanin som inte kan somna i sängen!

Jag har bäddad ner mig eller för 2 h sedan ungefär men jag har gjort två saker sedan dess. För det första har jag legat framgör burken och för det andra  förskt att intaga sovställning.
   Men det har inte gått så bra med den andra punkten.Jjag har ett stort problem just nu den här veckan och det är just det att jag aldrig somnar. Jag är liksom inge trött!! På morgonen är jag heller inte så trött som jag borde vara efter att ha legat och vridit mig tills klockan 2 på nätterna. VAd är det för fel på mig? HAr jag förvandlas till en Duracell??.

Pratade med min man förut, han har slagit sig på tummen upp i fjällen.(huaaa) Synd att han var 3-4 timmar bort annars hade jag sprungit hem till han och Blåst på tummen. Han berättade att han borrat i nagel nu för att svulnaden skulle gå ner. Hmm jag tycker Att borra sig i nagel hördes lite ondare än att slå sig på fingret?? Byggare bobares egna knep kanske....

 Raskt vidare...Under mitt täck blir det het nu. Jag svettas som bara den och bara det gör det svåra att somna. Plus att jag har så ont i mina axlar. Vi bara knäcka till och få en massage omgång. Får tvinga mannen imorgon, får muta han med en puss eller en romantisk kväll kanske;)

Nää nu måste jag försöka inta sömn!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0