Gubbar med mjölk!

Sitter och matar i mig Jordgubbar med mjölk och lite socker på. Älskar slutet av jordgubbstallriken när det bara är mjölk kvar blandat med socker. Det är gott det!!!
Föresten jordgubbar är väll LIKA med sommar, det tycker iallafall jag.

Kom nyss hem(jobbade till 6) Det har gått bra idag men det har varit en olidlig värme och fast än att klockan är 8 så är det forfarande hur varmt som helst.
 På väg hem i bussen lyssnade jag på mobilradion(som jag alltid gör typ) och då spelades Gerts låt, Lyssna på Gert. Student sången typ. Fick lite ångest och mina ögon vart blanka. Det ska ju vara jag som ska ta studenten?!? Eller inte?! Men för precis ett år sedan var det jag och fan det  var helt klart den roligatse dagen i mitt liv en så länge......

Såååå när det är studentdags här i Sundsvall ska jag kurera mig i sängen och sova hela dagen....

Nu ska jag färga min mammas hår för hon påstår att hon fått ett och annat grått strå i hennes man.
Sedan bär det nog av till sängen, ska upp och jobba klockan 7(fast jag är ledig) Med jag vill gärna jobba så jag går in och gör lite extra tid 7-12=)

Seee yaa!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0