Fredags kvällen yrar

En skön Fredag kväll har det varit kan man säga om man bortser från alla mygg som existeras ute i våra skogar. Vad är deras betydelse???Dom dras till mig just i år och vill äta upp mig.
Vi har i alla fall ägnat våran fredags kväll upp i Långskog hos min Faster och farbror. (I Långskog bor min farmor och mina 3 fastrar + deras män har stugor runt farmors hus.) I alla fall så har vi grillat och kollat på film sedan Victor och jag var små. Trevligt!! Vi var också ute och lekte lite med Kusinens hund Tarox som jag för övrigt är lite rädd för.
Långskog är ett ställe som jag åker till och bar njuter, det är en sån avslappnad plats och man kan göra så mycket. Bada på framors strand, grilla nere vid grillplatsen som ligger vid vattnet, hälsa på alla och prata och sist bara njuta.
När jag var liten var jag alltid i Lågskog hela mina sommrar. Från skolan sluta tills den börja. Men ni ser ju hur fint det är där???


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0