Fan va varmt der är!

Nu är min älsklings plutt hemma. Han är så brun och fin och full med skägg på hakan.
Så ikväll blir det massa mys med skägget och pussar på magen:)

Jag försökte att klippa gräset förut men gav upp efter cirka 5 minuter för jag höll på att smälta bort av solen.
Sedan gick jag och la mig i solen för att fila på brännan och jag somnade i en halv timme. Vaknade av att jag höll på att gå bort!
Gick in och la mig i sängen och där låg jag tills Sebastian kom. Gud jag har varit helt slut hela eftermiddagen. Det måste vara värmen som tar på mina små krafter
Skattepengarna skulle ju börjas betalas ut den här veckan. Eftersom jag har deklarerat över nätet så borde väll jag fått mina pengar. Men inte, men Sebben har fått sina. Så nu är jag avis och väntar på mina pengar som för övrigt ska gå till en utlandsresa .
Skattepengarna skulle ju börjas betalas ut den här veckan. Eftersom jag har deklarerat över nätet så borde väll jag fått mina pengar. Men inte, men Sebben har fått sina. Så nu är jag avis och väntar på mina pengar som för övrigt ska gå till en utlandsresa tror jag:)

Nu måste jag puss på Sebastian och ta på mig mer roll on. Fan va varmt der är!!


Solglasögonen är ett måste nu och läppsylet som jag har i min hand:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0