Ett proffs är fött, jag så klart=)

Sitter och "mol" äter massa karamler. Var in på matnära som ligger brevid Sebastian och köpte en påse fylld med massa goda saker. Köpte även en Korsords tidning så att jag ska ha något att göra medans min man spelar GTA(Mördar spel)
Jag tycker att "vuxen" korsorden är så  svåra så idag köpte jag en som är meningen för barn. Nu går det mycket lättare och roligare är det när man klarar alla korsord. Speciellet när det tar typ 1 minut att lösa=)

Lite smartare har jag blivit och
Ara= Goja/Papegojal
Barn korsord är ju barnsligt enkelt och jag känner mig som, ja ett proffs när jag sitter i soffan med pennan i högsta hugg:)

Imorgon är det jobb och då ska jag packa upp krukor, göra lite inspiration, sitta i kassan och sälja lite och leka med mina  underbara arbetskamrater. Vihar chef fritt och det är rätt skönt för alla vi jobbar mycket bättre när han inte är där, konstigt va?!?!

Nu måste jag bege mig till soffan, jag har en godis påse att käka upp.................



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0