Bikinin på och värdret lustar

Jag ligger nu åter igen i sängen. Men nu är de för att jag ska vila efter en god tacolasange till Lunch.
Är ledig idag fast jag har jobbat mellan 7-12 . Så att ledig kanske man inte kan säga att jag är. Men på mitt arbets schema är jag ledig.

Har tagit på mig bikinin för att gå ut och lägga mig i solen och fila på brännan. Fantastiskt väder det är nu, det
är som utomlandskänsla nästan.
Ska lyda Gert fylkings råd och använda solskydd så att jag inte bränner min hud.
Sedan efter jag fått lite bränna brukar jag använda morotsolja. Köpte en flaska Turkiet och den gör att man fortare blir brun och man får en fin bränna. Men man ska aldrig använda olja direkt utan skaffa sig en grund.

Nu ska jag ut i solen med cola och pop delight:)

Seee yaaa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0