Bara att åk



Street meet i sundsvall:
Ett arrangemang som gör att man får sommar känslor och förstår att nu är det sommar. Igåt var det i alla fall  som sakt bil träff i stan(sundsvall). det var många, många bilar. Bland annat vi då, jag laddade upp med lite kläder för att kunna slipa på min bränna. Smörjde in mina ben(se bild) och urigning med morotsolja och kände mig taggad för en dag i solen.Det slutade med att min uringning vart aldeles röd för jag brände mig ordentligt.
 
Förutom bilträff så var det också korv ätar tävlig. Marias mamma, Lotta vann förra året med 24 korvar iår ställde hon också upp men förlorade dock men slog sitt rekord med 1,5 halv korv. Hon åt 25,5 korvar på 3 minuter. Snacka om att en slags talang.: )Lottas led ord "De är bare o ät"

Kvällen bar av till stran där det var crusing vi åkte med mamma och pappa och trevligt var det.Sebben vart full, min mobil och nessesär vart ner spild så nu är det alldeles kladdig, sedan avslutades kvällen med en korv på schell.
Skönt var det att lägga sig i sängen i alla fall klockan 2 efter en hel dag ute.....

Min man på dagen=)

Street Meet

På väg på kvällen,caravan!

nu åker vi mot stan....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0