ångest, mask ångets!

Lite ångest har jag över att jag legat i solen hela dagen och låtit min kropp få ta imot all uv strålning som har resulterat i en solbränna. NU sitter jag och sparyar after sun som ger en kyl effekt. Meen Heyy jag vill bli brun!!
Jag som alltid är noga med solkräm och att smörja in mina läppar har bara skitit i det idag. Hur dum är jag igentligen, det är ju nu solen är som starkast. Ja så nu får jag skylla mig själv helt enkelt att jag ligger här med en kropp som hettar. Men det  är snyggt med en bränna!!

KOm nyss hem från en fiske tur med Maria och Pölsa. Maria och jag invigde våra "nya" fiskespön. "nya" betyder att vi hadlade de förra sommaren för att vi hade en fiske vision. Vi fiskade inte en ända gång. Men nu är det tur att vi har David som kan följa med och trä på masken. Finns det något äckligare än slemiga maskar, varför är de så äckligt??

Jag har inte bara ångest över min bränna på brösten utan även över att min man ska åka bot imorgon,.

Tillbaka till fiske historian. Jag fick en mört, igentligen förstår jag inte varför jag följde med och fiskade eller varför jag tycker det är kul. Jag är rädd för masken och jag kan inte ta i en fisk så om jag får napp får jag kasta av den av spöet. JAg behöver alltså alltid hjälp när jag fiskar. Fan jag måste bli en rikitg MAN jag med!! Fast får trösta med mig med att Mia är likadan. FAst hon är en aningen bättre än mig att kasta ut linan. Jag kastar väldigt gärna upp i träden varannan gång.

image3


Nä nu ska jag ut och njuta av myggorna medans det är ljust och sedan hänga en blandad kompot av min tvätt som jag slängde in i tvättmaskinen efter att rensat mitt rum. Ska bara berätta att jag fott en svart stol av min twin brother, så nu har jag en svart ny sminkstol till mit flick rum=)

Tjajaa!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0