Nu är det gjort....

Ja, så var det över. Så många gånger vi kollat på blocket och hemnet och längta oss till olika lägenheter. Tänkt lite och bara lagt det åt sidan. Men nu nu har vi tagit oss i kragen och nu har vi äntligen hittat den perfekta lägenheten.
Idag var vi och skrev på papprena hos mäklarn. Kan inte riktigt förstå att det är på rikitgt.

Efter vi skrivit på papprena så for vi ut till Birsta och kollade på lite tapeter och färg. Vi ska tapetsera om vardagsrum och sovrum. Sedan for vi även och kolla på lite möbler. Vi måste köpa en soffa och köksbord. Så vi for på Boom och där hitade vi det vi ville ha direkt. En fluffig fin soffa som vi båda föll fö på än gång och ett bord med stolar=)


Nu glömmer vi lägenheten ett tag och går över vad som händer här hemma i matfors.
Fattar mig kort, min kusin är här med hennes familj och vi bara umgås, jag ska nu blanda en dip och käka lite chips.
Så resten av kvällen ska jag tillbringa ute i trädgårdsmöbeln med min familj och alla miljoner mygg.

See yaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0