KAnske vi syns där???

Min mun smakar soltorkad tomat, det är gott. Min mun smakar gott så gott så jag nästan skulle kunna kyssa mig själv. Gud vad jag älskar soltorkade tomater....

Annars så ligger jag med överkroppen i sängen och resten på golvet, jag har nyss badat och vinkat av min man. Min man for och åkte lite skateboard med hans big brother. Gud vad bröderna Smed är händiga. Idag har dom hållt på med betong och gjort till hus grunden på Davids hus(som ligger brevid vårat hus). I alla fall så kom jag på en grej när ordet betong kom upp i huvudet.

JAg ska gjuta löv av betong, fina som dekoration ute i trädgården och kanske på min nya balkong. Så det ska bli ett projekt  när jag får tid och  lust. Om ni inte fattar vad jag menar så är det ett sånt löv  som är på bilden. Man använder ju typ rabarber blad etc.
Det är så snyggt, sedan kan man ju måla löven om man vill men jag tycker det är snyggt som det är. Hoppas att dom har såna här löv på mässan i höst då ska jag ta hem såna till nästa sommar:) Alltså till jobbet!!


Jag har klippt halva gräsmattan idag också, KOm bara halva för jag orkade inge mer hade annat små pyssel för mig. Som att dricka cola och äta soltorkade tomater*mums*

Nu ska jag sminka mig och göra iording mig för crusing i Hudiksvall, vi kanske ses där??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0