Jag ska flytta!!

Jag har blivit stor, har nyss kommit hem från min första semester utan familjen typ(dom kom ner en dag) och jag har även köpt en lägenhet och jag och sebben ska nu bli Sambos.
Fatta va stort, en helt egen lya att dansa i. Men det är inte bara roligt, det kommer bli jobbigt att lämna flickrummet. Det kan jag lova.

I alla fall så har jag och mannen köpt en två i Skönsmon, vi ka nu åka och skriva på papperna. Nyckeln får vi 1 September så man har tid på sig att mysa hemma i Matfors ett tag till.
Men det är mycket som kommer att måsta in handlas nu men det är bara skoj, tycker jag=)

See yaa!!

Kommentarer
Postat av: Madde

Lycka till. Alla lämnar vi boet någon gång för att pröva våra vingar :)

2008-07-18 @ 12:44:14
URL: http://angelwing.blogg.se/
Postat av: Emelie

Grattis och lycka till. Håller med Madde alla måste vi testar våra vingar. Jag flyttat hemifrån pga plugget när jag var 15. skulle fylla 16. Det var lite konstigt,men man vande sig. Härom året köpte jag en ny lägenheten. Det var väldigt konstigt att flytta från det hus där man bott i 8 år.Och hatar att ha alla saker nerpackat och man vet inte vart man har sina grejer. Kände mig totalt rotlös. Kände mig inte ens hemma i mitt barndomshem. Men nu så har det flyttats in och bonats i lägenheten i snart ett år. Tänk på att dte tar tid att bo in sig :) låt det göra det.

2008-07-18 @ 12:48:12
URL: http://petracharlotte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0