HAn är så jäkla duktig min man=)

Snacka om att jag bloggar flitigt?Eller inte!!
Men tänkte ta mig i kragen nu och börja skriva lite små fina rader.
Ska börja med att säga att jag är så jävla stolt över min man. Han har semester och varje dag är han här hemma hos mina föräldrar och snickara. Nu är han snart klar men jag blir så stolt över att min lilla byggarebob, han är så händig!
Med andra ord så kommer jag alltid kunna då som jag vill när vi ska göra olika renoveringar i våra framtida bostäder.
Bara för att han är så snäll och duktigt fick han en sticksåg av min faderkaka idag, det niger jag för.

Apropå bostäder, jag och min man håller på att kolla efter lägenheter, vi har varit på banken och fått lånelöfte och imorgon ska vi på två lägenhetsvisningar. En kan inte jag följa med på för jag måste arbeta och tjäna in lite stålar till min snart ny blivna familj(S och jag). Men mannen slipper gå själv för madre och padre följer med som stöd:)

Men den dagen vi tar ett beslut att flytta lovar jag er att jag kommer få sån magångest. MAmma och pappa kommer att få samma ångest. När jag berättade för mamma att vi kollade efter lägenhet var hon å rolig för då frågade hon om vi berättat för Sebbens mamma och min pappa.

Jag:
-"Nä sa jag"
Mamma:
-
" Men du förstår väll att detta är jobbigt för oss och att du måste det, du förstår Elin det här är större för oss , än för er "

Men en flytt blir det alltså snart, så fort vi får tag på en som vi tycker om, vi har som sakt två imorgon......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0