Full fart mot semester................

Jag har nyss skrubbat min kropp och tvättat mitt hår, idag är den ända dagen man bara ville kliva upp.
Sista dagen innan semester, jihooooo=)Ska bli så skönt att få vara ledig.

På måndag ska jag och min lilla man åka på semester. Vi hade planera in att åka till Öland och allt var bestämmt. Men det sket sig för Sebbens far drog sig ur. Men nu blir det iställe en 3 nätter i Rättvik i en stuga. Vi ska bara mysa, komma bort och bara vara han och jag. Får hoppas på bra väder så vi kan bada i siljan och sedan kolla på dalahästarna som man gjort 300 miljoner gånger. Men det är lika roligt ändå!!!

Jag börjar klockan ett idag, men vi ska snart åka in för att kolla på en lägenhet.
En väldigt risig lägenhet. Som man verkligen måste göra om allt i.  Jag menar verkligen allt!!!!
Få se om det blir nått köp.

Men nu full fart mot semester:)

Kommentarer
Postat av: jossan

Va kul om de blir någon lägenhet! :D Tell me about it!!!! Stor?kostar? Wiiiihihihi! :D

2008-07-10 @ 19:59:23
URL: http://jossankrantz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0