Bakis så jag spyrrrr

Bakis, det är bara förnamnet att jag led av igår. Har aldrig haft en sån bakis.Kunde inte äta och jag spydde några gånger. Nä, det tog hela lördagen innan jag vart en rikitg männsika. Plus att vi sov bort hela dagen, men vi hade de skoj på fredagen man fick tänka på det igår när man stog böjd över toan.

Eftersom jag nu äntligen har semester så har denna dag som är en söndag varit en underbar söndag, jag har dammsuigit bilen,bakat langos och varit och hälsat på farmor.
Langos är ju hur gott som helst så det vart en liten langos brunch hemma hos oss. Det är så gott för att man inte äter det så ofta.

Imorgon ska jag och mannen på semester, ska bli skönt att komma bort. Vi ska ner till Rättvik. SÅ nu är det bara att hålla tummarna för bra väder så vi kan ligga på siljans strand och fila på brännan och dricka coca cola:)
Vi ska ha det romatiskt bara jag och min lilla plutt ska bli så skönt...

Såå vi syns!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0