Äntligen som gert brukar säga!!

SEMESTER time......
Nu har jag semester och det känns väldigt nice.FAn va skönt och hur bra kan inte en semester börja som denna, jo solen skiner och vi har grillat och jag har nyss druckit en cider.Nice som bara den, jag kan inte sluta le på mina söta läppar som för övrigt har lite herpes ärr, men vad skadar det en sån här dag. Fy vad det ska bli skönt med 15 dagars sovmornar.

Två lägenhetern har vi avklarat idag i alla fall. Den första var den mest risiga lägenhet vi någonsin kommer att ha kollat på. Man såg vart varje tavla hängt och saker stått, det var så in rökt. Alla väggar och tak var gul av all nikotin. Vart inge köp på den.

Den andra lägenheten var jag inte med och kolla på utan Sebben och min mamma, den hade varit jäkligt nice och imorgon klockan 2 ska jag dit och kolla. Sebben gillade den skarpt så nu får vi hoppas att jag också faller för den. Så vem vet om 24 timmar kanske vi är mitt uppe i en budgivning.

Lägenheten ligger i skönsmon och är en två på över 60 kvm utg priset är 235 000 med en hyra på 3100. Men eftersom det är budgivning så kommer lägenheten bli dyrare. Så nu får vi se hur långt vi kan sträcka oss. Men först måste vi se om jag tycker om den. Efter som min röst överväger mest;) hihi

nä nu ska jag ut och sätta mig i trädgårsstolen med en cider...

See yaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0