Solen skiner gott folk!!

Igår kväll satt jag hemma hos Linnea och drack lite vin och pratade av oss lite, var ett tag sedan vi var med varandra. SÅ det var väldigt trevligt. Tog ett kort på oss=)

Observera att jag inte har något smink för att jag har en smink fri vecka, mitt face behöver vila. Ska försöka sluta med foudation. Försöker intala mig själv att min hud är fin. INte baby fin men fin.


Inatt trodde jag att ajg blivit psykiskt sjuk, att jag blivit en sån där störd jävel som vill såga av kroppsdelar och grejer. Mina ben värker så mycket så jag skulle bara vilja såga av dom. Kändes som växtverk fast jag tror det  var träningsverk eller nått.

Har även drömt om coca cola hela natten så nu ska jag springa in på matnära ochköpa en cola, en kall coca cola:)

Have a nice day, today!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0