Vuxen i en medelålderskris;)

Jag är värdelös på att skriva i bloggen. Läste igenom lite gamla inlägg och varje inlägg börjar samma. "Fan va jag är dålig på att uppdatera nu" bla... blaaaa...bla. Skit samma jag orkar inte skriva, Jag är trött och i en medelålderskris. Medelålderskris, hahaha. Emma och jag prata om det där idag, jag sa att jag nog är i en fas. Jag svettas som bara den och har en fotsvett som ja ingen annan kan ha. Men Emma stöttade mig och sa att hon haft den när hon fyllde 20 med. Kändes tryggt!!. När man är 20 är man liksom vuxen, HJÄLP!!! Jag vill alltid vara barn.

Klockan är halv ett och min man ligger i rem sömnen här på våran soffa. Som för övrigt är 10 meter lång känns det som, för vi är så långt ifrån varandra. I alla fall så är han bra söt nät han ligger där nere i hörnet och snosar.

Min älskade lilla sebben, Tänk att jag gav upp han och tänk att jag vann han igen och nu bor vi till och med tillsammans.
Kunde man inte tro för 7 år sedan. Jag kan inte vara så bekväm med en männsika som med sebben. Han äe BÄST!!!!!

Nu ska jag lägga upp lite bilder på lägenheten....

Kommentarer
Postat av: jossan

Du har blive utmanad!

2008-11-18 @ 12:15:27
URL: http://jossankrantz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0