Trivs bäst i min gummi....

Min man har lämnat mig för en stund och åkt på ett ävenyr. Han ska åka gummibåt ner för Ljungan med hans kompisar. Ett litet påhitt från deras sida, gummibåten dom köpt är inte än så stor att dom kan sitta med benen raka. Båten är gjord för barn med max vikt på 50 kg. Ja ialla fall så kommer dom ha en rolig dag, hoppas vi=)
KOmmer ni ihåg den där låten som gick typ " jag trrivs bäst i min gummi båt det kan gå hål och då bli jag våt", vilken text. Tror det var Caramel som sjöng den. (hahaha)

Jag ska nu gå ut och leka lite med vovven som vi är hundvakt åt. Malte heter han och är typ världens snällaste och finaste hund. Sedan nu snart ska jag slänga ihop en morotsoppa och vänta på att LInnea anländer till Stan.

See yaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0