Kom nu ketchup så går vi!!!

Jago och mannen tog en tur till stan och fikade kvällsfika på big boy. Jag är inte så stor i maten så jag nöjde mig med en liten pytte liten cheeseburgare och chilicheese. Mannen tog ett mål och på hans burgare låg nog en av de största tomatskivorna jag sätt. Så stor så jag bara måste knäppa ett kort på den. Tomaten var lika stor som min plångbok.

Skönt väder som bara den nu och himlen är så underbar när solen håller på att gå ner. Man blir så himla fachinerad varje gång himlen är så där vacker. I alla fall så vstog det på aftonbladets hemsida att det ska bli fint väder i veckan, till och med bad väder. Det hoppas vi på och håller tummarna på så att vi får lite sommar känsla och lite semester sol.

Nu ska jag krypa ner i soffan med min man och kolla på hajen 4.  Nedanför texten ser ni hur himlen var  nu när vi åkte hem:)

Natti natttii


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0