Hatar små nakna ungar på stranden!!!

Nu skiner solen och vi ska bege oss till en badstrand långt långt ut i skogen. Blir första doppet i år för mig. JAg har med senare år blivit en badkruka.

När vi var i Rättvik så var det massa små barn som sprang nakna där, jaga hatar nakna barn. Fattar inte hur man kan låta sina barn springa nakna, tänk alla pedofiler som kan vara där plus att det är äckligt med all sand och grejs som kommer på deras små underliv. Sedan var det även en liten för stor tjej som kanske var 5-6 år som sprang naken där, det var droppen då öppnade jag min mun och lättade på hjärtat för min man och sa som jag tycket. Varför inte ha en baddräckt på ungarna!!!!Tänk om jag skulle springa naken, det är precis samma sak.


Ja nu ska jag bada!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0