Från en annan sak till en annnan!!

Idag började jag som sakt arbeta igen efter mina 2 veckors semster. Det gick bra och jag är inne i det nu igen. Har bara gjort roliga saker idag. Inspirerat och snyggat till bland mina krukor:)
Sedan så hände en stor sak, vi fick skriva nya anställningsbevis så nu är man tillsvidare anställt. Så nu är man typ fast anställt, så himla skönt. Är så stolt över mig själv, jag är fan bra. Man växer som person när man får såna hära saker.....

Sebben och jag har var och kollader lite på tapeter idag . Vi är så himla överens om hur vi vill ha det i lägenheten. Så överens så att mina arbetskamrater tyckte det var konstigt. Vi behöver bara gå in i en affär så faller vi för samma saker direkt. Soffan vi ska köpa såg vi båda två på än gång, samma med köksbordet. Sebben är verkligen min självsfrände, är så lycklig att jag fann han så nära och så tidigt.

För att göra en rätt så dålig övergång, men hörde ni åskan i natt, fy fan jag vaknade av att det bara dånade i hela huset. Inte är det ofta man vaknar av saker när man är mitt i Rem sömnen. Jag blir så rädd när det åskar så sebben fick springa ner och dra ut tv och alla el utag. Men efter regent och blixtandet fy fan vilken perfekt sov temperatur det blev.
Så det får gärna komma en liten skur nu innan jag ska hoppa upp i sängen.

Nu ska jag mysa ner mig i soffan med mannen min och kolla på Lyxfällan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0