Fest på smedjan med 104 bilar=)

Oj oj vad kul det var igår!!!

En klarblå himmel
och 27 grader i skuggan, bättre än så kunde inte Lördagen börja. För att citera Gert fylking, Äntligen!!!
Satt ute på dagen och filade på brännan och fuskade med lite morortsollja. Hur underbart som helst när det är så här skönt.

Runt fyra kom det massa kusiner till mig hem hit. Vi förfestade här hemma innan vi begav oss bort på en av mina kusiners flickväns födelsedagsfest. Till och med mamma muu drack så hon vart rund under fötterna.

På festen fick vi världens underbaraste mat, så jäkla god potatisgratäng, typ den godaste jag någonsin har ätit.
Eftersom det  var crusing i Matfors så var vi bara på festen ett tag innan vi begav oss ner och in i dimman.

Väll nere på Matfors så var det packade med bilar.

Kvällen tillbringades sedan på Smedjan, där man träffade massa folk och drack sig ännu rundare under fötterna

NU ligger min man helt utslagen med kläderna på i sängen, han var väldigt berusad igår.  Ska försöka dra upp han, för va fan det är sista jäkla lediga dagen innan vi börja jobba igen,huaaaaa!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0