Ångest!

Ångest, jag har en sån ångest. Ångest därför att imorgon ska jag börja jobba.
Sitter och räknar minuterna......

Är hemma hos Sebastian nu, mannen ligger i soffan i en sån där snygg ställnig med bara byxor på sig. Så man ser hans schyssta bringa. Han har inte återhämta sig ännu efter gårddagen. Men vad gör det igentligen, det är ju Söndag. Veckans mest jobbiga och tråkiga dag och den här Söndagen är världens jobbigaste!!!

Gruvar mig för att sova, det är så varmt. Hatar att svettas när man ligger i sängen, speciellt hos Sebben. Han har sängen uppe i taket, precis där all världens värme samlas tror jag.

Var och tog ett bad hos farmor förut, hon har en egen badstrand. Så det är så skönt att få vara helt ensam, bara jag och min familj. I alla fall så var det väldigt skönt att svalka fläsket.

Nu ska jag mysa ner mig i soffan

Hej hopp gummisnopp!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0